https://www.facebook.com/tugce.tgc.39

:)

11 Temmuz 2013 Perşembe

Keyif Perisi’ni duymayan yoktur herhalde. Gittiğimiz her restaurant, cafe, sinema ve dahasında kapıdan girerken karşılaştığımız ilk şey. Peki bu Keyif Perisi neden okunur? Kimileri sırf zaman geçirmek için okur, kimileri ise gazete, dergi okur gibi düzenli olarak takip eder bu haftalık yayını.

Uzun yaz günlerinde evde ne yapsam diye orayı burayı karıştırırken bir de baktım ki bir yerlerden aşırdığım Keyif Perisi duruyor masamın üzerinde. Aldım ve okumaya başladım. Okudukça da ne kadar güzel bir yayın olduğunu fark ettim(önlü arkalı, sağlı sollu reklamları hariç; onları sevemedim bir türlü).

Garip ama Gerçek bölümü: burada günlük hayattan ve geçmişten bir sürü ilginç bilgiyi bulmak mümkün. Araştırmaya kalksan zar zor bulabileceğimiz bilgileri buradan bulabiliyoruz. Benim elime geçen Keyif Perisi’nde “Sıkıldık yerli dizilerden Küçük Ev yeniden yayınlansın” başlıklı bir yazı vardı. Muhtemelen çoğunuz okumuşsunuzdur. Doğrusu ben bu diziye yetişebilmiş değilim ama buradan okuduğum yazı karşısında inanılmaz bir merak uyandı ben de; bu diziyi izlemeliyim dedim. Bence hepimiz Lost’u bırakıp bu diziyi izlemeye başlayalım; en azından bir aile anlayışı var. Biliyorsunuz günümüzde (fazla) kalmadı bu anlayış.

Kim Demiş? Ne Demiş? bölümü: burada da hayatımıza damgasını vuran kişilerin (artist, siyasetçi, topçu, popçu, filozof, bilim insanı…) ilginç sözlerine yer veriyorlar. Bazıları gerçekten hayatımıza yön veren sözler oluyor ama bu seferki öyle değildi.

Her şeyi bilen adam “Nuri” bölümü: bu bölümde inanılmaz gerçek saptamalar yapılıyor. Bunları okuduğunda insan kendini bazen aptal hissediyor ama doğruya doğru arkadaş. “Erkeğin az biraz hıyarı makbuldur evladım” yazısına kim yanlış diyebilir ki..

Bil de görelim! bölümü: en sevdiğim bölüm. Sordukları sorulara cevap vermek ve bu soruları bildikçe kendini genel kültür abidesi sananlardanım ben de. İnsanoğlu işte ego düşkünü.

Sinema’da Bu Hafta bölümü: o hafta Ankara’da hangi salonda saat kaçta varsa film buradan bilgi alabiliyoruz. Elimdekinde “Muhteşem ve Kudretli Oz” var.

Hamiyet Falı bölümü: bu kadar doğru, dürüst ve açık sözlülükle yazılan fal görmedim. Teşekkürler Hamiyet Abla.

Aklın yolu bölümü: buradanda çeşitli bilgiler, öneriler almak mümkün. Şansıma bu sıcak yaz günlerine tam uyan bir yazı varmış. “2013 yazı hiç unutulmasın”. 9 tane fikir veriyor. Ben de buraya yazayım da yazın ne yapacağım diye düşünenlere ilham olur belki.
1-      Çıplak ayakla gezin
2-      Firizbi oynayın
3-      Aile arasında “karpuz çekirdiğini en uzağa fırlatma yarışması” yapın
4-      Suyunu akıta akıta yediğiniz kavunun, karpuzun suyunu kolunuza silin
5-      Isıra ısıra domates yiyin
6-      Üstü açık bir cip kiralayıp yakın yerlerde tatil yapan arkadaşlarınızı hafta sonu ziyaret edin
7-      Kafanızı kazıtın
8-      Hortumdan su için
9-      Hamakta uyuyun

Sizden Gelenler bölümü: bu dergiyi okuyup da burada anılarını paylaşmak isteyen muzip arkadaşlarımızın bölümü. Eğlenceli anekdotlar olur.

Kim Bunlar? bölümü: iki ünlünün resmini koyup sıkıysa bilin denen bölüm.

Bu yayını okumayı özlemişim en kısa zamanda herhangi bir cafeye gidip ücretsiz edinmeliyim.

İyi gezmeler, iyi okumalar!

ben pc başından kalkmam nasıl takip edeceğim derseniz de buyurun size link:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder