https://www.facebook.com/tugce.tgc.39

:)

11 Temmuz 2013 Perşembe

Blog açma düşüncesini şimdiye kadar hiç taşımamış olan ben canım arkadaşım Sinem’in güzel teklifleriyle dayanamadım açtım. Teşekkür ederim Sinem J

Bana göre blog açmak 2 dakikalık bir işti ve bir işe yaramazdı. Blog açarken fark ettim ki pek de öyle değilmiş. En zor kısmı başlık bulmakmış. Bu konuda da Ömer arkadaşımla kafa patlattık ama bulamadık. Sonunda nasıl olsa bir ara ilham gelir diye düşündüm ve blog açma işini bir kenara bırakıp kitabımı okumaya karar verdim. Gerçekten de olurunu bırakmak işe yaradı ve The Secret kitabının bir cümlesinden etkilenerek başlığımı buldum. Tabii önce Ömer’e danıştım “olur” dedi. Sonra blogumu açtım ve Sinem’e danıştım. Sinem de beğenince benim blogum resmen kayıtlara geçti.

Bu yazım kendime hoş geldim ve arkadaşlarıma teşekkür ederim yazısıydı. İlerleyen zamanlarda çok daha farklı yazılarla burada olacağım.

Yazıma kitapta okuyup da etkilendiğim cümleyi yazarak son veriyorum:


Hiçbir sınırlamanın zihninize girmesine izin vermeyin.”

1 yorum: