https://www.facebook.com/tugce.tgc.39

:)

3 Temmuz 2016 Pazar

Ateş Arabaları, Ercan Taner ve Mert Aydın’ın programının kitabı. LÖSEV’e destek olmak için aldığım kitabı hazır almışken de okuyayım dedim ve ne iyi yapmışım. Kitabı okurken kültürlenmemin yanında hayret ettiğim bilgiler edindim, bazı anlattıkları tüylerimi diken diken ederken bazen göz yaşlarıma hakim olamadım. Bazen futbol aşkı ile yanıp tutuşturdu, heyecanlandırdı bazen aslında bütün spor dallarının güzelliğini farkettirdi. Gerçekten çok kaliteli bir programmış, programı dinleyemezseniz kitabı kesinlikle alın.

Kitabın arka kapağı şöyle; Liverpool tribünleri You’ll Never Walk Alone şarkısını nasıl keşfetti?
Tello, Beşiktaş’a geldiğinde sadece kimi tanıyordu?
Milan aslında Van Basten yerine hangi futbolcuyu alıyordu?
Eşi istediği için bıyıklarını kesen 80’lerin yıldızı İngiliz futbolcu kim?
Bruce Lee mi daha iyiydi Wang Yu mu?
Oscar ödülleri neye göre veriliyor?
Mourinho, Alex Ferguson’ı niçin seviyor?
Bu soruların ve başka birçoklarının cevapları Ateş Arabaları’nda. Futboldan müziğe, tarihten sinemaya pek çok konunun yer aldığı program 2014 yılında En İyi Radyo Programı dalında Sedat Simavi Ödülü kazandı.

Bu yazıyı yazarken internetten araştırma yaptım ve program kayıtlarına denk geldim; gerçekten muhteşemler.

Linkten dinleyebilirsiniz:
http://www.ntvradyo.com.tr/programlar/20959/yq3kpz8i/ates-arabalari


İYİ OKUMALAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder