https://www.facebook.com/tugce.tgc.39

:)

25 Mayıs 2016 Çarşamba

August: Osage County, Aile Sırları, 2013 yapımı, dram türünde bir film. Gerçekten tam bir dram izlerken nefes alamadığımı hissettim. Meryl Streep muhteşem ama gerçekten muhteşem oyunculuğunu konuşturmuş. Bunun yanında Meryl Streep’i ve Julia Roberts’ı karşılıklı oynarken görmek ve bu sahnelerdeki oyunculukların şahane ötesi olduğunu söylemek bu iki insanın hakkını vermeye yeterli bile değil. Filmde bana çok sürpriz gelen bir isim oldu, filmdeki karakteri Küçük Charles; bakalım size de sürpriz olacak mı? Film baştan sona harika ancak son sahne o son sahne beni gerçekten hayata döndüren sahne oldu, Julia daha farklısını yapsaydı muhtemelen ben içine girdiğim kara delikten kurtulamazdım. Ne diyebilirim ki film şahane, oyuncular muhteşem. Oyuncular şöyle; Meryl Streep, Dermot Mulroney, Julia Roberts.

Filmin konusu şöyle; Weston ailesi tam bir karmaşa ve kaos içerisindedir. Beverly ve Violet Weston'ın üç kızı ve bir torunu vardır ve ailenin babası Beverly'nin ortadan kaybolmasıyla birlikte tüm aile biraraya gelir. Ağustos ayının kavurucu sıcağında anne ve babalarının Oklahoma'daki büyük evlerinde bir araya gelen kalabalık aile öncelikle babalarını aramanın derdindedir. Ancak ilaç bağımlısı anneleri Violet'ın nevrotik halleri, özellikle de Barbara ile olan alışıldık tartışmaları kabus gibi anlara neden olur.

Filmi linkten izleyebilirsiniz:
http://unutulmazfilmler.co/august-osage-county-aile-sirlari-k1-sgplus.html

Filmin son sahnesindeki müziği de linkten dinleyebilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=Iq7XsHAOnqc


İYİ SEYİRLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder